Mała rzecz a tyle radości :)

5 grudnia 2015

Portugalia ;)



W ramach Świątecznej wymianki naparstkowej
z facebooka otrzymałam prezent na Święta od
Emy z Portugalii ;)








Czarny naparstek jest cudny - mój ulubiony :)

Lizbona = Stolica Portugalii
Lizbona – stolica i największe miasto Portugalii,
 położone w zachodniej części Półwyspu Iberyjskiego,
 nad rzeką Tag przy jego ujściu do Oceanu Atlantyckiego. 
Miasto stanowi centrum polityczne, ekonomiczne i kulturalne kraju

Lizbona .



dostałam też magnes talerzyk 
przedstawiający ich słynnego 
Koguta z Barcelos ;)


Ostatnio przez czysty przypadek w lumpku
dorwałam za 3zł takiego koguta od razu go 
kupiłam !!! A jak babkom opowiedziałam 
historię koguta to się zdziwiły . 
Jednak nasza wiedza poszerza się dzięki
tym naszym maluchom naparstkom :D
Inne kobietki to tylko buty i kosmetyki
mają w głowie ja lubię poznawać nowych ludzi
ich kraje , ich tradycje i obyczaje nie
wspominając o ich kuchni !!!



Naparstki otrzymane od Emy 12.11.2015r
Wszystkie zdjęcia oraz informacje o
Portugalii  z internetu ;) 

Buziaki dla Was :*


14 komentarzy:

  1. Przepiękne są te naparstki.Mam biały:) A kogut genialny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kogut jest super i przez przypadek kupiony
      satysfakcja więc duża hihihi - pozDrawiaM ciepło Jadziu ;)

      Usuń
  2. Hermosos regalos de Portugal, país vecino
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności! Świetna wymianka! Bardzo podobają mi się te kogucie motywy :) Ja również lubię naszą pasję za tę poznawczą część, no i za świetne wirtualne znajomości oczywiście! Pozdrawiam Cię serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga i to trochę dzięki Tobie bo wkręciłam się
      na dobre z maluchami hihihi znaczy naparstkami ;)
      A nowo poznane osoby to cenny dar i dużo radości
      oraz nowe przyjaźnie - :))) Buziaki dla Ciebie :*

      Usuń
  4. Piękne naparstki! Te portugalskie koguty tez uwielbiam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bonitos dedais do meu país.
    Bom fim de semana
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wymianka.Portugalskie koguty przyciągają oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. All beautiful! It's from my country.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  8. Lindo estes dedais do meu Portugal.
    Um abraço e bom Domingo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wymianka.Ja kilka razy wymianialam sie z Ema, a w lutym mam nadzieje zobaczyc na wlasne oczy w koncu Lizbone :) .Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing country Portekiz.
    And beautiful gifts :)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń