Mała rzecz a tyle radości :)

16 grudnia 2015

Mam i ja - Oxi Gra :)))



Prawdziwym fankom naparstko -zbieraczkom
nie muszę tłumaczyć już nic hihi :p
Pięknie malowane przez naszą koleżankę
OxiGra  - wczoraj dotarły do mnie Jej
cudowne maluszki !!! WKOŃCU MAM TE CUDA
w domku macam i macam a radość wielka :D
Oxi Gra bardzo dziękuję i za serwetki :***

A teraz moje cudne maluszki ;)

 Oxi pięknie spakowała dodatkowy 
dzwoneczko-naparstek
bo to prezent od Gwiazdora :D
Bardzo bardzo dziękuję mój
 Oxiowy Gwiazdorku :***



 Wszystko piękne napatrzeć się nie można !!!


Naparstki doszły do mnie wczoraj 15 grudzień 2015r
ręcznie malowane przez Oxi Gra  !!!
Jeszcze raz pięknie Oxi dziękuję cmok cmok :***

Pozdrowienia dla wszystkich ;)))

13 komentarzy:

  1. Jak zawsze śliczne. A to musiałaś byc grzeczna, że gwiazdor przyniósł Tobie takie cudowności.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to wychodzi , że tak i taki prezent mi starczy ;)
      Ktoś pomyśli i od serca
      podaruje :) Ja też ostatnio dołożyłam
      komuś na komputer przed świętami
      trzeba się dzielić i już !!!A radość niesamowita :D Ściskam ciepło ;)

      Usuń
  2. Lindos e belos dedais.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka :) jak wszystko malowane rączką Oxi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne,cudne,śliczne,kolorowe,oryginalne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze, ze dolaczylas do Oxiowych miloscniczek :). Piekne okazy trafily do Twojej kolekcji :).Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że podobało :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! I w sam raz na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bonitos dedales para su colección.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne naparstki!!!I te malowane róże....Cudownoości!!!!

    OdpowiedzUsuń