Mała rzecz a tyle radości :)

19 grudnia 2015

Piotruś królik i przyjaciele - Beatrix Potter ;)


Beatrix Potter - Ilustratorka
Helen Beatrix Potter – angielska ilustratorka oraz
 autorka powiastek i wierszy dla dzieci. 
W 1902 wydała ilustrowaną przez siebie
 książkę Piotruś Królik ;)))




Po prostu kto mnie zna to wie , że kocham 
miłością wielką królisie i wszelakie myszowate 
a bajki i książki  Beatrix Potter ubóstwiam !!!
Od ręki bym przyjęła wszystko !!!

Oto okazy naparstków , które musiałam mieć !!!


Wieki temu kupiona skarbonka w lumpexie 
nawet nie wiedziałam , że kiedyś dojdą do 
tego cudowne naparstki :D



Takie talerze bym od razu zakupiła 
są przepiękne i jadłabym na nich 
a jedzenie w towarzystwie tych 
zwierzaków byłoby pyszniejsze hihi :p



Czy one nie są cudowne ??? :D

Wszystkie wiadomości i zdjęcia oczywiście z internetu !!!

Naparstki SYGNOWANE 
zakupione z aukcji internetowej
doszły do mnie15 grudzień 2015r.


pozDrawiaM wszystkim serdecznie
no i udanego weekendu - buziaki :*

15 komentarzy:

  1. É uma linda coleção do famoso coelhinho Peter Rabbit!
    Eu tenho alguns, gosto muito.
    Ainda tenho guardado os lençóis da cama dos meus filhos quando eram crianças com o Peter Rabbit.
    Desejo-lhe um feliz Natal.Que 2016 seja repleto de felicidade.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jest ta seria! Obrazki - ilustracje są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria prześliczna,taka delikatna,romantyczna,super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Naparstki są bajeczne....urocze...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Naparstki są bajeczne....urocze...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Que bonitos todos estos dedales con sus conejitos.
    y el resto de ceramica tambien.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstyd sie przyanac, ale ja mieszkam jakas godzinke drogi od domu, w ktorym Beatrix napisala te swoje historyjki. Wybieram sie tam od 5 lat i dotrzec nie moge. Naparstki sa piekne, mnie rowniez sie podobaja te krolicze zdobienia. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusia jak tam dotrzesz to daj nam koniecznie znac,z ogromna przyjemnością obejrzałabym zdjęcia z tego wypadu !!!

      Usuń
  8. Wstyd sie przyanac, ale ja mieszkam jakas godzinke drogi od domu, w ktorym Beatrix napisala te swoje historyjki. Wybieram sie tam od 5 lat i dotrzec nie moge. Naparstki sa piekne, mnie rowniez sie podobaja te krolicze zdobienia. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny króliczy post:)po prostu same cudowności pokazałaś,a naparstki są cudne,też miałam na nie chrapkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna seria, urocze zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Os dedais são magníficos.
    Um abraço e boa semana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem oczarowana, cudowna seria!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem oczarowana, cudowna seria!

    OdpowiedzUsuń