Mała rzecz a tyle radości :)

30 grudnia 2015

Beatrix Potter = ciąg dalszy :)




Witam jeszcze w starym Roku 2015 ;)))
Święta minęły mi super i będzie tak do 7 stycznia 
pełen relax i wolne i Wam też tego życzę !!! :D

Co prawda mój gwiazdor nie zna się 
super na naparstkach i dopiero 
zaczyna o mnie myśleć hihi i pod choinką
był tylko jeden od OxiGra za co bardzo
dziękuję ale inny gwiazdor forsę zostawił
abym sobie kupiła jupi jupi hurrra :D

Jeszcze przed świętami doszły do mnie
dwa naparstki z serii o myszatych itp...- Beatrix Potter.
Doszedł 5 naparstek z serii  "Piotruś królik i przyjaciele"
i dodatkowy o jeżyku ;))) oto one :

Jeżyk Mrs.Tiggy-Winkle :)))





Lubię jeżyki :D

A tu mój piąty naparstek do serii o
"Piotruś królik i przyjaciele" 
Bardzo zaciekawiło mnie ile ta seria 
ma w swoim zbiorze??? Ktoś wie ???

Doszedł ten pan króliś :D


Ona i On :)))

Ona , mamusia hihi i On :)))


No i mój komplecik 5 naparstków :D

przedtem były takie ;)

Naparstki kupione z aukcji grudzień 2015r.

I tyle na dziś - buziaki dla wszystkich kochających 
jak ja gryzonie hihihihi :)))
pozdrawiamy z moim wiewiórkiem Czikusiem :)))


Udanego wskoku do Nowego 2016roku :*
Wasza naparstko-zbieraczka Xymcia-dm :)

10 komentarzy:

  1. Belos dedais, aproveito para desejar um Bom Ano Novo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing series :)
    Happy New Year !
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. So lovely thimbles!
    Have a happy new year too!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te naparstki,takie słodziutkie,cukierkowe.Szczęśliwego Nowego Roku:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownosci!Musze zaczac sie rozgladac za nimi :).Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesolutka seria :)
    Czikuś pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantásticos dedales.
    Feliz año nuevo.
    Besotes!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodziasty jeżyk :) Z tego co się orientuję seria ma 6 naparstków. Niezmiennie jestem fanką Twojego pana Wiewióra!!! Samych cudowności w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hermosos dedales y muy fina esta cerámica
    Besos

    OdpowiedzUsuń