Mała rzecz a tyle radości :)

15 listopada 2015

Hiszpania ;)

Poznałam fantastycznego faceta Antonia z Hiszpanii ;)




Postanowiliśmy wymienić się naparstkami ;)
Oto moje cuda od Antonia !!!

Stolicą Hiszpanii jest właśnie Madryt .
Na naparstku  Puerta de Alcalá - klasycystyczny pomnik znajdujący
 się na Plaza de la Independencia, w stolicy Hiszpanii Madrycie.
 Nazwa tej bramy pochodzi od drogi, jaką należało niegdyś 
obrać, by dostać się do miejscowości Alcalá de Henares. 


Madryt jest piękny :)))




Plaże Hiszpanii .


Na tym naparstku coś czego nigdy
nie poprę - nie lubię tej Hiszpańskiej tradycji :(((
Corrida .

 Ale tańce to jak najbardziej " OLE " tym bardziej ,
że sama bardzo lubię tanczyć :D
show flamenco TO JEST TO !! :)))

Prześliczny naparstek przedstawiający
 Maryję z dzieciątkiem Jezus !!! 

Kupiony w miejscowości Cadiz .


Dodatkowo dostałam magnez na lodówkę 
i myślałam , że to zwykła jaszczureczka ale przedstawia ona
mozaikę z Park Güell – duży ogród z elementami architektonicznymi
 w Barcelonie przy ulicy Olot, bocznej alei Santuari 
de la Muntanya, w północno-centralnej części miasta.


Cudowne energetyczne kolory aż chce się ŻYĆ !!!









Czytając o Hiszpanii wiem jedno to piękny kraj i
ma cudowne miejsca do odwiedzenia zwłaszcza
marzę o Barcelonie  aby zobaczyć  cudowny 
Kościół  - Sagrada Família !!!






Coś pięknego !!!
Wszystkie zdjęcia i informacje o cudownej 
Hiszpanii oczywiście z internetu .

Naparstki otrzymane w wymiance z Antonio 
9 listopad 2015r. Gracias Antonio :)

Buziaki dla wszystkich :*

10 komentarzy:

  1. Hiszpania jest piękna co widać na załączonych zdjęciach.Niestety jeszcze nie zwiedzałam jej.Naparstki-majstersztyk.Najbardziej podobają mi się te niebieskie może dlatego.że to mój ulubiony kolor.Napisałam na meila.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wymianka , piękne naparstki .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne naparstki, a jaszczurka zapewne prześlicznie prezentuje się na lodówce bo jest po prostu fantastyczna :)
    Pozdrowionka i buziaki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo... widzę kolekcja poszerzyła się o piękne naparstki!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hermosos dedales que te envio Antonio de mi País, el de la Virgen del Carmen con el Niño Lo Compro en Cádiz donde nací y vivo.
    Todos son muy hermosos
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  6. Um trabalho fantástico e belos dedais.
    Um abraço e boa semana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne naparstki.W Hiszpanii, w przeciwienstwie do Anglii posiadaja naparstki -pamiatki z mnostwem wzorow i kolorow. Bylam w Barcelonie...jest pieknie.Mnie Sagrada z zewnatrz nie urzekla, ale wnetrze dech zapiera.Czekam na 2026 rok, aby odwiedzic ja jak juz bedzie ukonczona...miejmy nadzieje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wymianka i jak zawsze świetnie dobrane fotki :)
    Co do corridy to w pełni się zgadzam...
    A prace Gaudiego uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń