Mała rzecz a tyle radości :)

25 listopada 2015

4 misie - oddaj mi sie ;)


25 listopada uczcijmy Światowy Dzień Pluszowego Misia!
Nieważne czy świętowanie będzie polegało na ciepłym 
wspomnieniu ukochanego w dzieciństwie pluszaka, 
czy na wielkim misiowym przyjęciu, w którym udział
wezmą dzieci, rodzice i wszystkie zabawki.
STO LAT MISIU! 101 lat wszystkie misiaki świata :D


Kto nie kocha maskotki misia no kto ? 
Chyba nie ma takiej osoby - ja je uwielbiam !!!


 Mimo coraz nowocześniejszych i coraz
 bardziej atrakcyjnych zabawek,
 moda na misie nie przemija, bo "czy to jutro,
 czy to dziś, wszystkim jest potrzebny Miś!"


Kiedyś miałam ich sporo jak syn był mały
ale to kurzołap i wszystkie oddałam prawie 
no ale kilka musiało zostać hihi ;)


Te na naparstkach przynajmniej się nie kurzą
tak bardzo hihihi ;)))




Tort Misio ;)



Haftowany miś - haftem krzyżykowym ;)
Oczywiście to moja praca ;)))




Młoda osiemnastka hihi i MIŁOSŁAW ;)
Moje dwa ulubione misie :D

Te misiaki mają z 20 lat kiedyś był to prezent dla
mojego mężusia - oddał mi się bez dwoch zdań !!!

Wszystkie zdjęcia są moje autorstwa !!!
Zdjęcia są tylko i wyłącznie moją własnością !!!
Proszę uszanuj moją pracę - nie kopiuj !!!. 
Kopiowanie i rozpowszechnianie grozi karą ;)


Naparstki zakupione na aukcji 
internetowej w 2015roku ;)

Miłego dnia z misiakami  i piosenka
dla Was - po japońsku hihihi :p
Nasz kochany Miś Uszatek :D

Buziaki i ściskam wszystkie misiaki :*

10 komentarzy:

  1. Ni hijo de pequeño tuvo un oso gigante como este que muestras, y varios pequeños, son una monada y el bebé se ve contento, con ellos.
    Tienes una colección de osos fantásticos. y los dedales son preciosos todos osos
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  2. Lindo gostei deste trabalho bem como dos magníficos dedais.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miałaś kolekcje misiaków.
    Naparstki z misiami śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zdecydowanie wole misie na naparstkach niz pluszowe. Niestety sporawo jeszcze u mnie w domu tych kurzolapow! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadasz piękny zestaw misiów i tych pluszowych,porcelanowych,a w szczególności na naparstkach.rewelacyjne są te naparstkach:)
    moja córcia też uwielbia MISIE.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magnífico trabalho!
    Estes ursos de peluche são fantásticos.
    Tenho guardado alguns peluches dos meus filhos quando eram crianças.
    Os dedais são muito lindos.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  7. Very beautiful!
    So lovely boy.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  8. Uśmiecham się czytając i oglądając ten post. Też miałam kiedyś spora kolekcje pluszaków-misiaków. Naparstki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ misiowo u Ciebie, i nawet naparstki są :)
    Ja również zawsze miałam swojego ukochanego misiaka i nawet dzisiaj ze dwa pluszaki się w moim mieszkanku znajdą ;)

    OdpowiedzUsuń