Mała rzecz a tyle radości :)

3 listopada 2015

Brytyjski Robin Hood - Robert Roy MacGregor .



Robert Roy MacGregor (ochrzczony 7 marca 1671, zm. 28 grudnia 1734) 
– właśc. Robert MacGregor, znany też jako Robert MacGregor-Campbell, 
Rob Roy, gael. Raibeart Ruadh MacGriogair) – szkocki zbójnik
i banita z XVIII w., nazywany szkockim Robin Hoodem.

Rob Roy jako przywódca rozbójniczych MacGregorów zyskał 
sławę tak szlachetnego i honorowego, że przeszedł do legendy, 
stając się tematem ballad, poematów i powieści. 
Grób Rob Roya znajduje się w małej wiosce Balquhidder 
(droga A84 od Callander, zachodnia strona nad jeziorem Loch Voil)

Mamy czas zaduszny to i warto pokazać Jego grób ;)



A tu cmentarz na którym leży ;)


Naparstek pochodzi prawdopodobnie z hotelu , który znajduje 
się  w Wielkiej Brytanii wkońcu warto wspomnieć 
takiego bohatera i uwiecznić na naparstku ;)



Wszystkie wiadomości i zdjęcia pochodzą
oczywiście z internetu :)

Naparstek zakupiony z aukcji internetowej 2015r.

A takie cuda otrzymałam od cudownej kobietki 
Ewki mojego naparstkowego guru zaraz po 
Adze i Marcie hihihihihi ;) 
Ewa wiedziała , że jestem początkująca 
i wysłała mi takie oto cuda aż 40sztuk i szafeczkę ;)
Do tego zestawy haftów ale o tym w innym poście ;)
A Tobie kochana Ewuniu wielki całus za tyle
cudownych naparstków i za dar prosto z serca :D
Jesteś kochana i bardzo Ci dziękuję :***


Uściski dla wszystkich odwiedzających :***

10 komentarzy:

  1. Wow, wow, wow to Ewcia zaszalala, a Ty nam pokazuj tu szybciutko z bliska wszystkie te cudownosci.
    Historia Roba tez ciekawa i naparstek uroczy :).
    Sciskam Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny prezent . Chwal się teraz każdym naparsteczkiem.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj Xymciu, tłumaczyłam że to naparstki które mi zbywają i nie ma o co robić szumu ,ja je przekładałam z pudełka do pudełka .Cieszę się że wzbogacą Twoją kolekcję.
    Naparstek z łotrzykiem fajny a i miejsca z nim związane interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, i Szkoci też mają swojego! :) Super prezent od Ewy (Ewa, zaszalałaś, Kochana ;) Pięknie się prezentują na półeczce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia jest po prostu kochana!!! Super prezencik otrzymałaś:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantástico!!!! Gostei muito, bom trabalho.
    Beijos.

    OdpowiedzUsuń