Mała rzecz a tyle radości :)

1 marca 2017

Tyle dobrego ... część 2 ;)

Opadła mi szczęka ( nie ukrywam popłynęły też łzy !!!)
jak otworzyłam paczuszkę od Martusi bo w paczce były min: 

Moje wymarzone ptaszki !!!

"Birds of Britain"  Sutherland-United Kingdom 

Nie jest to cała seria ale i tak
 jestem przeszczęśliwa :)
Może kiedyś uda mi się zebrać całą 
serię - marzenia warto mieć !!! 


jeszcze kolaże co by moje cuda było widać :)

Marta
 nie wiem jak mam Ci dziękować naprawdę 
bo tu mi po prostu brak słów !!!

DZIĘKUJĘ !!!
 bardzo Ci dziękuję :*
bardzo  , bardzo !!! 

Mam dodatkowy ptaszek od pewnej Ewki 
będzie o tym post  ale naparstka pokażę 
bo jest z tej samej serii :)


Mam więc 13 ptaszków - do kolekcji brakuje
z tego co mi wiadomo 47 sztuk hihihi ;)

Naparstki doszły do mnie 27 styczeń 2017r.
Marta jeszcze raz Buziaki :*


Dziękuję , że do mnie zaglądacie 
wszystkich serdecznie pozDrawiaM ;)


15 komentarzy:

  1. Amazing ! All birds in your house :)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Ty przestaniesz mnie tak publicznie obgadywać? ;). Ja lubię spełniać marzenia fajnych ludzików <3. Cieszę sie przeogromnie,że Ty się cieszysz, tylko mi tu nie płacz, bo więcej nic nie dostaniesz :P .Cmok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeszcze jedna część więc się kobieto
      bój hehehe ale beczeć nie będę słowo ;)
      Ja zwykła zołza pospolita - ale ogólnie
      fajny ze mnie ludzik hihihi - buziaczki :*

      Usuń
    2. To jesteśmy zołzy dwie i dobrze nam razem w tym zołzowym świecie :P

      Usuń
    3. Oj to bardzo się cieszę bo co dwie zołzy to nie jedna co nie hihihihi :* :P

      Usuń
  3. Cóż za cudowna ptasia kolekcja! Naparstki są przeurocze. Pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  4. Lindos são fantásticos estes belos dedais.
    Um abraço e continuação de boa semana.
    Andarilhar || Dedais de Francisco e Idalisa || Livros-Autografados

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne....Dech mi zaparło...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombiasta gromadka do ciebie przyfrunęła:) ja mam aż o jeden więcej:)Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są te naparstki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastic collection of thimbles with birds!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  9. Hermosos dedales y bonita colección
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  10. Es una colección espectacular
    Besos!

    OdpowiedzUsuń