Mała rzecz a tyle radości :)

26 lutego 2017

Tyle dobrego ... część 1 ;)


Witam serdecznie po rosyjsku 
Я тепло приветствую ;)

Najpierw pochwalę się rosyjskimi drewnianymi 
naparstakami , które wspólnie z Martusią sobie
kupiłyśmy a ja dzięki Niej ;)

 Cała gromadka klaunów :)
Panowie parami ;)
Kapelusze ubieramy :D
 a teraz czas na panie witamy , witamy ;)
Panie śliczne , piękne , malowane ...:)

:))))))))))))))))
A teraz 4 pory roku Wam pokażę 
jakie one śliczne i wspaniałe ;)


A na końcu opowiem Wam bajeczkę a nawet dwie ;)

Pierwsza to :
  " Teremok " (Drewniany dom )


Druga bajeczka to : 
" Rzepka " 
Bajeczka , historyjka z 1863 roku.
To rosyjska bajka Ludowa ;)

Może nie pisałam tutaj o tym ale Rosję 
uwielbiam , wiem jak tam jest jak się żyje 
bo kilka razy byłam chodź pewnie czasy się 
zmieniły jednak chętnie bym tam jeszcze 
wróciła . Zdjęć wiele nie posiadam 
ponieważ były to czasy klisz i a w Rosji
trzeba mieć zezwolenia w niektórych miejscach
 na robienie fotek hehe ;)
Stare czasy ale pamiątka jest ;)
Niestety z SanktPetersburga , Kaliningradu 
i innych miast gdzie byłam brak :(


Te pochodzą z Moskwy rok 2001 ;)
Kreml ;) 
Tutaj wchodząc płacimy wtęp ;)
Dzwoneczek hehehehehe :)))
Plac Czerwony ;)

Cerkiew  Wasyla Błogosławionego ;)

Z wizytą u Lenina  ;) 
Szczerze ? nie szłam do Niego o nie !!!
Cudowne luxusowe centra handlowe
na Placu czerwonym 
a ja wtedy naparstów nie zbierałam :( 

i chyba tyle na dzisiaj ;)
Marta dziękuję za wspólne zakupy :*


Do usłyszenia niebawem , dziękuję za
Wasze odwiedziny i komentarze ;)
Aha mam za to orginalne Matrioszki 
ale to przy okazji im zrobię zdjęcie i
się Wam jeszcze pochwalę ;)

Wszystkie zdjęcia są moje i mojego autorstwa :)
Naparstki doszły do mnie 27styczeń 2017r.


 Передача поцелуев :)))


I jeszcze moja chomiczka " Lady " Wam zasyła
pozdrowienia ;) Tylko igiełki Jej brak 
ma za to 4 białe łapki i macha Wam ;)



10 komentarzy:

  1. So much and lovely!
    What a beautiful trip!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  2. Naparstki są przepiękne-uwielbiam rosyjskie naparstki!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. So impressive cities and thimbles.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne naparstki! Te cztery po roku jeszcze za mną chodzą ;) Marzy mi się wyprawa do Rosji, może kiedyś, kiedyś... się uda..., bo póki co nie zanosi się na podróże w tamtym kierunku :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Os dedais são são muito belos e coloridos.
    Gostei de ver as fotografias.
    Um abraço e bom Domingo.
    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    Livros-Autografados

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez Ci zazdroszczę tej podróży :). Rosja jest na mojej liście podóżniczych marzeń. A za zakupy nie dziękuj, ja tylko wyciągnęłam pomocną dłoń. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. São umas coleções lindas e coloridas.
    As 4 estações são fantásticas, lindas!
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  8. Son unos dedales muy simpáticos y coloridos, las fotos espectaculares.
    Besos!

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudne naparstki!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita kolekcja. W swojej kolekcji mam zaledwie 3 sztuki z tego rejonu świata - oczywiście w kształcie matrioszek. Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń