Mała rzecz a tyle radości :)

21 marca 2017

Muzyka ponadczasowa - Mozart ;)




Wolfgang Amadeus Mozart – austriacki kompozytor i wirtuoz gry 
na instrumentach klawiszowych, którego 
twórczość związana była głównie z austriackim Wiedniem.
 Razem z Haydnem oraz Beethovenem zaliczany 
do trójki klasyków wiedeńskich.


Skoro macie naparstek to i muzyki warto posłuchać ;)

Przy okazji dodaję fotkę moją z Pragi ja i Mozart hihi
oczywiście to tylko reklama bo jak byłam w Pradze 
akurat odbywały się koncerty :)

 Przy okazji pochwalę się kolekcjonerską ostrzynką z Hong- Kongu 
pasującą dzisiaj do tematu hihihi - prezent od syna ;)

Wkońcu moje ołówki są naostrzone tak jak potrzeba 
bo inne sklepowe ostrzynki mi łamały ołówki :( 
Jestem bardzo zadowolona !!! 

Informacje i zdjęcie Mozarta z internetu ;)
Naparstek posiadam od 15 marca 2017r.

Pozdrowienia i duże uściski dla Was :*

11 komentarzy:

  1. Amazing man, lovely thimble.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. Que maravilha de dedal de um compositor que eu muito aprecio.
    Um abraço e boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    Livros-Autografados

    OdpowiedzUsuń
  3. No, elegancki ten naparstek, że hej!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny naparstek i super prezencik od synka :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastic music of Mozart!
    Womderful thimbles!
    Kiss.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny naparstek,ale ta ostrzynka wymiata:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna temperówka, tylko mnie byłoby jej szkoda używac :(. A naparstek rzeczywiscie taki z półki o nazwie : elegancki! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny naparstek, no i jaka wytwórnia!
    Temperówka świetna, też eksponat! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 3 takie certyfikowane ostrzynki :)))
      Mam jeszcze telefon i żelazko w starym stylu :)

      Usuń