Mała rzecz a tyle radości :)

23 lutego 2017

Tyle dobrego ... prezenty od Marty :)


Droga Marto !!!
i pytanko do Ciebie kto tu jest 
bardziej szalony ja się pytam ???


ODA do Marty  

Cóż mam napisać gdy słów mi brakuje a serce szaleje ,
 ręce drżą , brak tchu cóż mam napisać gdy w głowie szumi
 a po policzku łza płynie no cóż mam napisać 
pytam ja się MARTA Ciebie no cóż napisać mam ??? 
- Napiszę skromne moje dziękuję
     

Co było w paczce od Martusi to tak
 po malutku i po koleji :)
Dzisiaj tylko takie zdjęcie zbiorowe ;)



Wielka PACZKA przyszła do mnie dokładnie 27 stycznia 2017r.
Jutro powolutku pochwalę się z osobna naparsteczkami  ;)

Serdecznie pozDrawiaM wszystkich -
dziękuję za odwiedzinki ;) :*

MARTA 

" Są ludzie , którzy znaczą dużo 
więcej niż trochę "

" Przyjażń to nie jest wielka rzecz 
to miliony małych rzeczy "



<3





8 komentarzy:

  1. Wcale się nie dziwię,że ogarnęła Cię wielka naparstkowa RADOŚĆ!!!! Cudowne naparstki !!!
    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extraordinary collection!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne naparstki!
    Te ptaszkowe bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastic gifts!
    Have a nice week end!

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing!
    Have a nice week end!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne naparstki dostałaś old Marty:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana zawstydzasz mnie, takie wiersze na mój temat?
    Naparstki, jak naparstki...liczy się coś innego, Ty wiesz co!!! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń