Mała rzecz a tyle radości :)

11 listopada 2016

Wymiana z Janinką :)



Janinka to super kobietka i nie mogło się obyć
bez wymianki między nami - :)

Oto co Janinka mi wysłała 
czyli cudne nasze Polskie grubaski ,
które nigdy mi się nie znudzą hihi :)
Oto one :)

Kocham górali i te ich wąsy hihi ;)
Gdański Żuraw :) Kocham go :)
Kołobrzeg :)
Gołdap :)
Lidzbark Warmiński ;)
Niedzica ;)
Częstochowa :)
Święta Lipka :)

Zamość i Biskupin :)

Oprócz polskich grubasków otrzymałam jeszcze 
2 naparstki z Ukrainy gdzie Janina była  ;) 

Truskawiec oraz Lwów ;)

 Do tego sympatyczna matrioszka - 
pojemnik na wykałaczki :)

A tu cała paczka były jeszcze magnesiki i 
pszepyszne ukraińskie krówki niom niom :)

Za całą cudną paczkę  , śliczne naparstki z 
całego serca Ci dziękuję :*
Naparstki od Janinki  otrzymałam 
7 listopad 2016 r   :)


ps: Nie wiem jak u Was ale u nas spadł śnieg
chyba pójdę lepić bałwanka z synem haha ;)

Do miłego usłyszenia  - ciepłe buziaki dla Was :* 


11 komentarzy:

  1. Muito bonitos estes magníficos dedais.
    Um abraço e bom fim-de-semana.
    Dedais de Francisco e Idalisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka paka :) tyle skarbów dostałaś.Polskie grubaski są śliczne.Miałam i ja okazję spróbować przepysznych krówek .

    OdpowiedzUsuń
  3. Te nasze naparstki mają jednak swój urok :) Ja też bardzo je lubię :)
    Dostałaś przepiękne okazy, z których mam tylko Biskupin i wąsatego górala ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super podarki! bardzo ostatnio polubiłam grubaski więc są wszystkie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Os dedais são lindissimos! Gostei!
    Bom fim de semana
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  6. So beautiful thimbles.
    Have nice Saturday.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne naparstki dostałaś od Janki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń