Mała rzecz a tyle radości :)

4 listopada 2016

Wiatraki - Holandia ;)



==========


Mój drogi mężuś przyjechał z Holandii
na kilka dni i takie oto przywiózł
mi dwa drobiazgi - Holenderskie naparsteczki ;)


Może zwykle kalkomanie ale od serca 
dane więc bardzo cenne dla mnie :)

Tu razem ;)
 Tu wiatrak jakby tworzy kolekcję 
z całuśną parką hihihi ;)

3 razem ;)

 Tu inne zdobycze z innego razu ;)


 A tu razem moja Holenderska cudna 
niebieska kolekcja :D


Naparstki otrzymałam 2 pierwsze z góry 
od mężusia 30 października 2016r.

I tyle na dzisiaj ;) Słonka życzę i oby doczekać 
wiosny i pięknych tulipanów :D



14 komentarzy:

  1. Belos dedais da Holanda, gostei bastante.
    Um abraço e bom fim-de-semana.
    Dedais de Francisco e Idalisa

    OdpowiedzUsuń
  2. A lovely thimbles! I have too.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne!
    Te 3 pierwsze mam, ale reszta mnie zachwyca! Nie tylko naparstki, ale i te chodaki, i żelazko, i deseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne naparstki! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestawik.Miło otrzymywać takie drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Son muy bonitos me gusta mucho el color azul.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna jest ta niebieska holenderska kolekcja:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Simpático o marido ofereceu um belo presente! Os dedais são muito bonitos.
    Bom fim de semana
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  9. Obłędne wiatraki! Ach! Ale zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię te wiatrakowe motywy, a do tego biało niebieskie wzory! Super kolekcja się już z tego uzbierała :) No i właśnie najważniejsze, że Małżonek zawsze pamięta o Tobie i Twojej pasji :)

    OdpowiedzUsuń