Mała rzecz a tyle radości :)

27 września 2016

Lublin



Lublin – miasto na prawach powiatu we wschodniej 
Polsce, stolica województwa lubelskiego i 
centralny ośrodek aglomeracji lubelskiej. 
Dziewiąte co do wielkości populacji miasto w Polsce, 
drugie w Małopolsce oraz największe w kraju na wschód od Wisły.

Flaga Lublina ;)


Taki oto prezent sprawiła mi moja
przyjaciółka od 25 lat Ulcia-dm :) z Lublina ;)









W paczce były jeszcze osobiste rzeczy ale to blog
naparstkowy i chwalić się raczej nie będę hihihihi ;)
Ulciu-dm :) z całego serca Ci dziękuję :* 

Wszelkie informacje o Lublinie oraz zdjęcia z internetu .
Naparstki doszły do mnie 27 wrzesień 2016r .

Do miłego usłyszenia :)


14 komentarzy:

  1. So many thimbles and beautiful!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  2. Muito bonitos dedais. Acompanhados com belas imagens.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!
    W Lublinie nigdy nie byłam, ale w naparstki z tego miasta zaopatrzyła mnie Iwonka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. São magníficos estes belos dedais.
    Um abraço e continuação de boa semana.
    Dedais de Francisco e Idalisa

    OdpowiedzUsuń
  5. Wowww!!!Super prezent:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny prezent, śliczne naparstki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny prezent, jak milo miec takich znajomych :).

    OdpowiedzUsuń
  8. W Lublinie bywam :)Świetne naparstki.

    OdpowiedzUsuń
  9. It's a beautiful town and the thimbles are fantastic.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń