Mała rzecz a tyle radości :)

25 września 2016

Costa Rica



Kostaryka – państwo w Ameryce Środkowej
 nad Morzem Karaibskim i Oceanem Spokojnym.
 Graniczy od północy z Nikaraguą na 
odcinku 309 km i od południa z Panamą – 330 km.
 Łączna długość wybrzeża karaibskiego
 i pacyficznego wynosi 1290 km.



Flaga Kostaryki ;)


Pierwsze naparstki doszły do mnie już 19maja 2016r
ale jakoś przeoczyłam aby się tu pochwalić hihi ;)
Naparstki z wymiany po 6 sztuk z facebooka ;)
Te doszły do mnie od Arlette ;)


 











Kolejne naparstki doszły do mnie 
ostatnio 22 września 2016 również 
pochodzą z wymiany tym razem od Shirley :D







Bardzo sympatyczne naparstki i dzięki
poinformowaniu Shirley jakie już posiadam 
to teraz nie mam 2 takich samych :D


Wszystkie zdjęcia oraz informacje 
o Kostaryce z internetu ;)




pozdrawiam Was i życzę udanego nowego tygodnia
oraz kolejnych fajnych zdobyczy naparstkowych :)
Wasza Xymcia-dm :)



8 komentarzy:

  1. Arlette my lovely friend :)
    Beautiful thimbles .
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  2. Super naparstki! Niesamowite są te wielkie żółwie, przepiękne oblicze przyrody!

    OdpowiedzUsuń
  3. Belos dedais da Costa Rica um país com paisagens lindíssimas.
    Um abraço e boa semana.
    Dedais de Francisco e Idalisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne naparstki.Mam z wymianek podobny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastic thimbles! I have some too from Arlete.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  6. Naparstki są bardzo fajne-też je mam i podziwiam:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń