Mała rzecz a tyle radości :)

13 września 2016

Gdańsk - i love you ;)


I love Gdańsk :)

Gdańsk – miasto na prawach powiatu w 
północnej Polsce, położone nad Morzem Bałtyckim,
 u ujścia Motławy do Wisły, nad Zatoką Gdańską, 
na Pobrzeżu Gdańskim.


Będąc ostatnio w Gdańsku zakupiłam 
takie oto cuda  !!! O samym Gdańsku 
rozpisywać się nie będę bo pisałam 
o nim TUTAJ  i TUTAJ

 Zawsze marzyłam o takim wiatraku no
 i proszę wkońcu mam i ja :D

Metalowe naparstki zakupione 19sierpień 2016r

Dla przypomnienia mam jeszcze te porcelanowe 
grubaski - i nie wszystkie pokazywałam ;)

Nasz cudny Żuraw - uwielbiam Go !!!  ;)

Żuraw – zabytkowy dźwig portowy Gdańska, 
usadowiony pomiędzy pylonami Bramy Szerokiej nad Motławą. 
Jest jedną z filii Centralnego Muzeum Morskiego w Gdańsku. 
Jest to najstarszy zachowany dźwig portowy w Europie.


 Nie widzieliście tych .Zakupiłam je w tym 
roku dopiero bo jak wiecie ciężko kupić
te nasze cudne ręcznie malowane grubaski ;)

Gdański Ratusz ;)

Muzeum Historyczne Miasta Gdańska – do 2000 r. 
istniejące pod nazwą Muzeum Historii Miasta Gdańska. 
Instytucja gromadząca zbiory dokumentujące
 historię Gdańska od średniowiecza do XX wieku.


Gdański Neptun ;)

Fontanna Neptuna – zabytkowa fontanna w Gdańsku, 
która powstała z inicjatywy burmistrza Bartłomieja Schachmanna
 i rady miejskiej. Stoi w najbardziej reprezentacyjnej
 części Gdańska – na Długim Targu, przed wejściem do Dworu Artusa. 





A tu wkońcu wszystkie razem ;)




Informacje o Gdańsku z internetu ;)
pozDrawiaM - dużo słońca ;)



11 komentarzy:

  1. Muito belos os dedais em metal e os em loiça pintados à mão estão espectaculares.
    Um abraço.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne naparstki! Jak dla mnie najpiękniejsze te malowane "grubasy", super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Xymcia-cudne naparstki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chmmm, ciekawe czy w Gdansku mozna jeszcze spotkac jakis rodzaj naparstkow, ktorych Xyma nie ma hihihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! wszystkie,bez wyjątku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muy bonitos todos los dedales y los metálicos me gustan mucho.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super :)


    Przy okazji zapraszam serdecznie na mój blog, właśnie trwa KONKURS z okazji 5 urodzin bloga :)

    Pozdrawiam
    Alicja (Zakochana w sztuce)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach! Ten z wiatrakiem! Zakochałam się! Gdyby Ci kiedyś wpadł jeszcze w ręce! Ogromnie o niego proszę!

    OdpowiedzUsuń
  9. They are wonderful, really beautiful.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń