Mała rzecz a tyle radości :)

13 października 2015

Jak witraż ;)

Nie wiem co ta za typ naparstka wygląda jak 
metalowy cloisonne ale jest lekki jak piórko ;)
Myślę , że to chyba jakiś plastik lub może żywica ???



prezent od cioci 4  październik 2015r.

Na dokładkę mój wiewiór Czikuś buszujący 
mały złodziejaszek smacznych ziaren hihi ;)
Sam sobie łobuz otwiera wiaderko a co będzie
czekać aż pani da a gania i piszczy jak Mu zabraniam 
 totalna łobuzerka !!! Ogonek łysy :( ponoć ma za 
mało białka do diety doszły larwy mącznika 
zobaczymy czy pomoże a może jeszcze mały jest ???


a jak pachnie... Czikuś mały łobuz 
buszujacy we wiaderku ;)))

pozdrowienia zasyłam - ściskam odwiedzających :*


10 komentarzy:

  1. Naparstek witrażowy piękny, zastanawiałam się czy to przypadkiem nie szkło , ale pewna nie jestem.
    Wiewiórzasty jest cudny :) i jaki samodzielny hahahh
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa Czikuś to taki łobuz , że hej i ledwo cyknę Mu
      fotkę gania jak szalony hihihihi - buziaki :*

      Jeżeli chodzi o naparstek to nie wiem może i szkło
      ale leciutki jest i chyba bardziej obstawiam plastik
      czy coś w tym stylu szkło by chyba cięższe było ?!?

      Usuń
  2. Ja bym jednak obstawiała cloisonne, tylko nie wiem czy nie jest robiony na samej siateczce - tak trochę to zdjęcie od środka wygląda, czyli bez całego metalowego naparstka pod spodem, może to byłby powód tej niewielkiej wagi.
    Czikuś jest absolutnie fenomenalny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bonito presente da tia.
    O dedal é lindo...
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  4. Precious thimble!
    Beautiful gift!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  5. Es muy bonito, posiblemente sea de resina, como dices que es muy ligero y no pesa........
    Bello animal
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za cloisonne'ami nie przepadam, ale ten mi sie bardzo podoba. A Czikusia Ci zazdraszczam!Buziaki.

    OdpowiedzUsuń