Mała rzecz a tyle radości :)

2 października 2015

I Love You Gdańsk :)


Ostanio będąc w moim kochanym Gdańsku 
oczywiście nie mogło obejść bez zakupów 
naparstkowych - kilka sztuk udało mi się kupić ;)

Porcelanowe naparstki z Gdańskimi Lwami ;)






Porcelanowy naparstek z Gdańskimi Lwami ;)

Metalowe Naparstki !!!

Sympatyczne metalowe sowy ;)

Sowy z przodu i z tyłu ;)

Metalowe baszty ;)


Gdański Neptun ;)






Dzbanek z przodu i z tyłu ;)

I najpiękniejszy ręcznie malowany z moim
ulubionym Gdańskim Żurawiem nad Motławą !!!  ;)



Kupiłam ostatnią sztukę ale będę 
szukać więcej sztuk dla znajomych ;)

 A to już piękny Gdańsk ;)







Wszystkie zdjęcia powyżej z internetu ;)

Wszystkie zdjęcia na dole są mojego autorstwa ;)
A to ja w pięknym Gdańsku z mężem :D

A tu z moim synkiem ;)


Ja i " ŻURAW "nad Motławą ;)

 Gdański Neptun ;)


Gdański Żuraw ;)

Lew koło fontanny ;)

Wszystkie naparstki zakupione 30 wrzesień 2015r

Buziaki - miłego weekendu Wam życzę :*

14 komentarzy:

  1. Lindos dedais e belas fotografias.
    Um abraço e bom fim de semana.

    OdpowiedzUsuń
  2. No naparstki cudowne, metalowe takie posiadam a ten zurawiem mnie napalil na siebie...bossskiii.A Wy jacy fajni jestescie-urocza Xymciowa rodzinka.kisski

    OdpowiedzUsuń
  3. It's really a beautiful city!
    The thimbles are so pretty too.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne z Was Xymki :) naparstki rewelacyjne , a ten z żurawiem to mistrzostwo.
    pozdrowionka *)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło zobaczyć u kogoś to, co się też samemu posiada :)
    Niedawno syn był w Gdańsku, ale...Xymcia, jak nic, to Ty wykupiłaś ten ostatni naparstek ręcznie malowany! No, no ;)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć ten naparstek to nowość tak mówiła ta
      pani ze sklepu i mówiła , że one napewno będą
      - pożyjemy zobaczymy :/ Moi ludzie trzymają rękę
      na pulsie hihihihi - pozdróweczki z Kaszub ;)

      Usuń
    2. Syn był w Gdańsku tak jakoś do 20 września. Może po prostu nie trafił na ten egzemplarz ;)
      W końcu nie pojechał tylko po naparstki ;)))

      Usuń
  6. Fajna rodzinka, a naparstki cudowne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bonita colección de dedales, y bello reportaje de fotos.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak się składa,że niedawno także odwiedziłam Gdańsk i kupiłam sobie też sporo naparstków. Ręcznie malowane udało mi się kupić dwa i też ostatnie sztuki! Zresztą za każdym razem mam szczęście lub pecha na te ostatnie" malowane sztuki":)
    Fajną rodzinkę tworzycie-pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no, ładnie się obłowiłaś Kochana! Świetne zdobycze :) i jaka piękna wyprawa rodzinna. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Thimbles nice and beautiful photo report
    Greetings!

    OdpowiedzUsuń
  11. Congratulations for a fantastic colection of thimbles.
    Beautiful family!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Gdańsk. A naparstki śliczne, zwłaszcza te porcelanowe, ręcznie malowane. Ja w tym roku kupiłam tylko jeden - czajniczek z Neptunem na żółtym tle. I jeden dostałam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń