Mała rzecz a tyle radości :)

8 października 2015

Holandia - kraj wiatraków , tulipanów i chodaków ;)



Uwielbiam ten kraj te cudne wiatraki i całe
pola tulipanów - słodkie też są ich chodaki 
czyli Holenderskie tradycyjne buty :D

Wiatraki i pola pełne tulipanów ;)







Wiatraki bez pola tulipanów takie smutne !!!



Holenderskie chodaki ;)

Mój mąż ostatnio w delegacji tam jest od 6 tygodni 
ale małpiszon ani jednego naparstka mi nie kupił :(
Ale mam inne dojścia i te przywiozła mi ciocia :D



Miasto Rotterdam ;)

Ich śmieszne domy ;)))


Tu ich słynne chodaki i całująca się parka - słodkie są :D

A tu zdobycze razem ;)

Naparstki otrzymałam 4 pażdziernika 2015r.

Wszystkie zdjęcia z Holandii pochodzą 
z internetu z różnych źródeł ;)


Udanego dnia - ściskam :)))

12 komentarzy:

  1. Fotografias e dedais maravilhosos da Holanda.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam niestety w Holandii, ale może kiedyś się uda :) Również mam magnes-chodaki i całującą się parkę, kilka naparstków także się znajdzie, ale głównie z internetowych zakupów, no i od Taty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kuzynka tam właśnie wyjechała w tym roku mieszkać
      nie wiem czy na stałe i mam nadzieję kiedyś ją tam odwiedzić :D Buziaki Aguś :*

      Usuń
  3. Mężowi "nagana w jadłospisie" a naparsteczki ładniutki i chodaczki również, a parka słodka. .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swojemu mężowi życ bym nie dała,codziennie o naparstku by miał przypominane:) Śliczne naparstki,a chodaczki rewelacyjne.
      Pozdrawiam cię serdecznie

      Usuń
  4. Que bonitos dedales y hermosas fotos con sus tulipanes.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Mus z facetem przeprowadzić rozmowę wychowawczą i naprostować w kwestii naparstków :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój syn był w tym roku chyba z 10 razy w Holandii, w różnych miejscach. Niestety, jeśli się nie jedzie na typową wycieczkę i nie zwiedza zabytków, to trudno kupić naparstki, bo po prostu ich nie ma :(
    Synowi udało się kupić jedynie 2 naparstki na lotnisku ;)
    Twoje są świetne! Chodaki tez urocze! A całującą się parę mam akurat na jednym z holenderskich naparstków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. So beautiful!
    I visited Holland.
    Have a good week-end.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastic thimbles and images.
    Have a good week end
    Big Kiss

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastic thimbles and images.
    Have a good week end
    Big Kiss

    OdpowiedzUsuń