Mała rzecz a tyle radości :)

25 stycznia 2018

Zakopane - pamiątka z gór ;)


ZAKOPANE ;)

Latem ;)
 Zimą :)

Zakopane – miasto w województwie małopolskim, 
siedziba powiatu tatrzańskiego. Zakopane jest największym
 ośrodkiem miejskim w bezpośrednim otoczeniu Tatr, dużym
 ośrodkiem sportów zimowych, od dawna nazywane
 nieformalnie zimową stolicą Polski.

Owieczki w górach :)

Góral musi pilnować owieczki ;)

A tu para góralka i góral oraz
oczywiście ich stroje regionalne ;)

A tutaj owieczka z góralem razem ;)

Parzenica – ozdobny ornament hafciarski lub 
aplikacja poniżej „przyporów” spodni góralskich

Dokładnie wszystko o Parzenicy przeczytajcie :






Zdjęcie grupowe naparstków z Zakopanego
jeszcze zrobię bo kolejne są w drodze ;)

A to ja z moim przyszłym mężem gdy byliśmy 
piękni i młodzi  ( teraz tylko piękni :p ) w
Zakopanym rok 1995 ;)
 Wdrapująca się ja hahahahaha :p

 Piękne nasze Polskie góry chyba czas tam
wkońcu po latach wrócić !!!
Tam zawsze jest śnieg u nas oczywiście już plucha :D

I tym cudownym wspomnieniem uciekam 
no i zasyłam pozdrowienia znad morza Polskiego 
hihihihihi :D

Halooooooooo filmik :P
a nawet dwa hahahahaha :D


Informacje oraz zdjęcia z Zakopanego z internetu ;)
Naparstki posiadam od 2017roku i po 1 lub
2sztuki otrzymywałam od rodzinki i koleżanki ;)



8 komentarzy:

  1. Everything beautiful.
    I like your colorfull life :)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakopane nie zapisało się pozytywnie w mojej pamięci ;)
    Ale naparstki przepiękne, wyjątkowe, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lindos dedais! Fantásticas fotos, muito bom ski.
    Beijo

    OdpowiedzUsuń
  4. Son todos preciosos y muy colorido y una publicación muy completa.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna gromadka zakopiańskich naparstków.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat nie jestem wielbicielką Zakopanego ale naparstki masz prześliczne :) szczególnie te z owcami i góralami mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń