Mała rzecz a tyle radości :)

4 stycznia 2018

Olsztyn - Polskie grubaski ;)


Witam już w Nowym Roku 2018 ;) 
Sylwester miałam udany aż do dziś 
nogi mnie bolą od 20:00 do 6:00 rano tyle 
jeszcze wytrzymuję hihihi ale ledwo ledwo ;)

A dzisiaj o kolejnym Polskim grubasku ;)
Osobiście często bywałam w Olsztynie , 
spędzałam tak kilka razy wakacje u przyjaciółki ;)
Olsztyn znam bardzo dobrze i bardzo mi się 
podoba i miło wspominam :)))

Olsztyn – miasto na prawach powiatu, stolica 
województwa warmińsko-mazurskiego, siedziba 
władz ziemskiego powiatu olsztyńskiego, 
kurii archidiecezji warmińskiej i luterańskiej 
diecezji mazurskiej.


Na naparstku widnieje Zamek Kapituły 
Warmińskiej ;)

Zamek Kapituły Warmińskiej w Olsztynie 
- wybudowany w połowie XIV wieku w stylu gotyckim 
przez kapitułę warmińską, która była jego właścicielem
 do roku 1772. Zamek pełnił funkcje obronne oraz był 
siedzibą min. administratora dóbr kapituły.
Filmik  ( szczery uśmiech ) :D hehehehehe ;)
No musiałam ... hihihihihihihihi ;)


Wszystkie informacje oraz zdjęcia z internetu ;)
Naparstek otrzymałam 21 listopada 2017r. od znajomej ;)


pozDrawiaM serdecznie ;)

6 komentarzy:

  1. Gostei bastante de ver os vídeos e o dedal é magnifico.
    Um abraço e bom fim-de-semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    Livros-Autografados

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful :)
    Have anice week end.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny, który można zaliczyć do najlepszych z najlepszych :D
    Te grubaski są po prostu rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Feliz año nuevo y que venga cargado de prosperidad.
    Bello dedal.
    Besos

    OdpowiedzUsuń