Mała rzecz a tyle radości :)

22 października 2016

Super Niespodzianka od Agi ;)


Thimbles of the World's Greatest Porcelain Houses
 czyli Naparstki Największych na Świecie Domów Porcelany.



Ostatnio przez czysty przypadek zakupiłam 
17 sztuk naparstków
nie wiedząc o tym , że wchodzą w skład 
Thimbles of the World's Greatest Porcelain Houses
 czyli Naparstki Największych na Świecie Domów Porcelany.. 
o czym napisała mi Ewcia :*


Wiedziałam , że brakuje mi 8 sztuk 
no i okazało się , że  brakujące ma Aga ;)
Poprosiłam o schowanie na wymianę 
ale Aga nie czekając w te pędy mi je 
wysłała i bardzo bardzo mile mnie tym zaskoczyła :D
Bardzo Tobie pięknie dziękuję :***


Tutaj 8 sztuk ( i przypinka )od Agi jako prezent 
do mojej kolekcji - dziękuję ślicznie :* 



Aga dorzuciła 5 innych naparstków ;)
 jeden niestety ucierpiał :(

A tu już sklejony a co trzeba ratować malucha :P

 A tu już kolekcja w całości :D
Hurrrrrrrrra <3

Aga nie wiem jak dziękować - cmok cmok starczy ???
Aga   
już mały upominek dostała ale mój wpis zrobiony
dopiero teraz - ohhhhhhhh jaki wstyd :(
Oczywiście będę o Tobie pamiętać i być 
może coś tam Ci jeszcze dokupię :)

Szczęśliwa naparstko-zbieraczka ja 
Xymcia-dm :)


Naparstki doszły do mnie 26 lipiec 2016 r.


ps: Mam bardzo zalegle wpisy Ewci J i innych ale pomału 
dam radę mam nadzieję wyjść na prostą hehe :)
Dziewczyny wybaczcie te moje opóźnienia oki ? :)


1 komentarz: