Mała rzecz a tyle radości :)

14 października 2016

Cudne 3d - OxiGra :)



Chyba zbyt wiele pisać nie muszę 
wystarczą same zdjęcia !!!

Róże i niebieskie kwiatki ;)

 Bratki :)
 Fiołki :)
 Słonecznik :)
 Niezapominajki :)
Maki :)

I mój własny osobisty prawdziwie depech'owski
naparstek fanki Xymci-dm :) i breloczek :)




kocham Ciebie za te cuda :*

I wszystkie razem  - moje cudne maluszki :D






Idę podziwiać te moje cuda :)
Naparstki doszły do mnie 11 października 2016r.

Udanego weekendu dla Was :*

Enjoy ...


14 komentarzy:

  1. Xymciu same cudownosci dostalas. Te 3D to ja sama czasami biore do reki i ogladam. Sa swietne. Oxi jezeli to czytasz...to wiedz, ze ja czekam na wiecej :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem kochana, wiem :) Coś tam mi kiełkuje ;) tylko sporo czasu potrzebuję na dopracowanie szczegółów. Dzika róża będzie i być może irysy...jeśli w końcu wyjdą tak jak chcę

      Usuń
  2. Przecudne naparstki Oxi tworzy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka od Oxi zawsze mnie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful thimbles! I liked the music.
    Good weekend.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  5. Xymcia, bardzo się cieszę, że udało mi się trafić w twój gust :))) i dostarczyć odrobinkę przyjemności :))) Uściski śle i miłego weekendu życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Very beautiful. I like very much.
    Have a nice weekend.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! I takie nietypowe, bo czarne!
    No, napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no, Kochana, z tymi Depechami to zaszalałaś! Super i Twój, tylko Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A veces sobran las palabras, son espectaculares.
    Besos!

    OdpowiedzUsuń