Mała rzecz a tyle radości :)

8 grudnia 2017

Kołobrzeg - Polskie grubaski ;)


Witam miło i serdecznie ;)
To już kolejne naparstki od Marysi ;)

Kołobrzeg – miasto w północno-zachodniej Polsce, 
w północnej części województwa zachodniopomorskiego,
 w powiecie kołobrzeskim, położone na Pomorzu Zachodnim, 
u ujścia rzeki Parsęty, nad Morzem Bałtyckim, 
przy drodze krajowej nr 11. 


 Oczywiście na naparstku widnieje
Latarnia Morska z Kołobrzegu .
Latarnia Morska Kołobrzeg – latarnia morska na
 polskim wybrzeżu Bałtyku, nad Zatoką Pomorską
 położona w mieście Kołobrzeg, w województwie 
zachodniopomorskim. Latarnia znajduje się pomiędzy
 Latarnią Morską Niechorze, a Latarnią Morską Gąski.
 Herb miasta ;)
Jak to u mnie bywa filmik również do obejrzenia hihi ;)

I tym pięknym zdjęciem kończę bo
jak wiadomo najpiękniejsze zachody 
słońca są nad morzem :) UWIELBIAM  JE:)

 Informacje oraz zdjęcia Kołobrzegu z internetu .
Naparstki otrzymałam od Marysi 8 listopada 2017r.

Miłego weekednu życzę być może ja
właśnie pojadę nad morze Bałtyckie bo już 
bardzo się stęskniłam  - zasyłam pozdrowienia :)
Ostatnie moje zdjęcie znad morza ;)

7 komentarzy: