Mała rzecz a tyle radości :)

27 sierpnia 2017

Polskie Grubaski - Hel ;)


I love ♥️ Hel :)

Miasto Hel kiedyś ;)

Jak co roku wyruszamy na Hel 
jest to już nasza rodzinna tradycja ;)
Kąpiemy się na Cypelku , jemy rybkę
Turbota , spędzamy czas razem 
nad tym naszym kochanym 
Polskim morzem Bałtyckim ;)


Hel – miasto w województwie pomorskim, w powiecie puckim, 
położone na cyplu Mierzei Helskiej nad Morzem Bałtyckim.
 Ośrodek turystyczny i kąpielisko nadmorskie, ośrodek rybołówstwa, 
garnizon Marynarki Wojennej z portem wojennym.


W tym miejscu kąpiemy się co roku ;)
Taka już jest nasza tradycja  :)))

Oczywiście nie omieszkałam zajrzeć na stragany 
po naparstki ale nic ciekawego nie znalazłam 
dopiero w ostatnim momencie przed 21 
trafiłam na pana co zamykał stragan i wyjeżdżał
wszak sezon letni dobiega końca  :)
Nabyłam nasze cudne Polskie grubaski  :D
No i wszystkie razem :) ♥️
Brakuje mi tu naparstka z Latarnią Morską 
z Helu ale nie wiem czy takowy jest a jak
nie czekam to będę szukać takiego i czekać może wkońcu
jakieś nowości będą i tak co roku jestem na Helu !!!

Latarnia Morska na Helu 🌞

A to My na Helu na naszym kochanym Cypelku 👫💑

Informacje i fotki z interneu , podpisane moje 
własne - naparstki zakupione na Helu
dnia 26 sierpnia 2017r.

Ahoj⚓ i pozdrowienia dla Was 🌞

9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! :)
    Naparstki bezkonkurencyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo i mają dla mnie szczególne znaczenie buziaki Marysiu :*

      Usuń
  2. Fantadtic photos, and thimbles!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny urlop. Turbota testował kilka lat temu mój Mąż, ale nawet Jego rozmiar wówczas pokonał ;)
    Fantastyczne naparstki. Pierwszy najbardziej mi się podoba :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga my Turbota zawsze jemy w trójkę
      gdyby nie cena nie mamy problemu ze
      zjedzeniem tej pysznej ryby hehe
      wierz mi , tylko cena nas ogranicza hehehehehe ;)Cmok :*

      Usuń
  4. Bonito lugar para pasar unos días de vacaciones me gustan mucho los faros este es bonito, y los dedales son geniales.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice thimbles and photos!
    Have a good week.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gostei de ver as fotografias e os vídeos e os dedais são fantásticos.
    Um abraço e boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    Livros-Autografados

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna z was para :) A naparstki tez niczego sobie ;)))

    OdpowiedzUsuń