Mała rzecz a tyle radości :)

29 grudnia 2016

Prezent od Marysi - Wrocław ;)


Przedstawiam wymiankę z moją drogą Marysią , która
takie oto cudne naparsteczki mi wysłała ;)
Oczywiście z Wrocławia i 4 z Bolesławca ;)

Ręcznie malowany , z krasnoludkiem oraz herb miasta ;)

4 z Bolesławca ;)

i wszystkie w grupce hihihi ;)


 Jeszcze były pycha herbatki i kartka z życzeniami :)
Marysiu  z całego serca dziękuję za udaną wymiankę :*


Wymianka od Marysi doszła do mnie 13grudnia 2016r


Pokaże przy okazji zaległe naparstki z wymianki
od Hiszpanki  bo doszły tego samego dnia ;)





I tyle na dzisiaj ;) Duże uściski dla Was :)


7 komentarzy:

  1. Hermosos dedales..Y detalles que bonito
    Feliz año
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  2. I jedne i drugie są piękne:)Szczęśliwego Nowego Roku:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wrocławskie dzięki Marysi mam i ja :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Pikne ;)
    Ten hiszpański ceramiczny jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknego, naparstkowego 2017!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Very beautiful thimbles (I have the second).
    Happy New Year (with many thimbles for your collection)!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń