Mała rzecz a tyle radości :)

13 maja 2016

Druga wymianka z Antonio ;)

Nasza druga prywatna wymianka z
Antoniem z Hiszpanii  zaowocowała
u mnie w 10 nowych naparstków ;)

Paryż i wieża Eiffla ;)



Drugi z Austrii z ich herbem ;)


3 naparstek przedstawia postacie z bajki
The Simpsons - osobiście bardzo ją lubię ;)



4 naparstek to czarownica - jest urocza :D



5 naparstek to chyba dzieło Antonia co przedstawia
jeszcze Go nie pytałam  ale to mój kolejny naparstek
w stylu - jestem dziabąg hihihi - słodki jest ;)
Z tyłu nazwa miasta gdzie mieszka Antonio ;)

Tu mieszka Antonio - cudne miejsce ;)

i kolejne 5 naparstków to naparstki z 
żywicy , które osobiście uwielbiam !!! :)
do tego słodki magnes salamandra :D

 I jeszcze naparstki z żywicy z osobna ;)
Blanes to kurort w comarce Selva, w prowincji Girona, 
w Katalonii, w Hiszpanii. Liczy 30 693 mieszkańców. 
Graniczy z innym znanym ośrodkiem ruchu
 turystycznego – Lloret de Mar. 
Fajerwerki nad miastem Widok na plażę 
z pobliskiego wzgórza






Drugi z żywicy z miejscowości
Castellón de la Plana – miasto we wschodniej Hiszpanii, 
we wspólnocie autonomicznej Walencja, na wybrzeżu
 Morza Śródziemnego, stolica prowincji Castellón i ośrodek
 administracyjny comarki Plana Alta. Liczy ok. 170 tys. mieszkańców.


Na naparstku widnieje latarnia morska ;)
Nie do końca jestem pewna czy na zdjęciach jest
ta latarnia ale coś mało znalazłam :(


To drugie zdjęcie to chyba jest najbardziej 
podobne to co widnieje na naparstku :)



3 naparstek z Żywicy jest z miasta Teneryfy ;)
Teneryfa – należąca do Hiszpanii wyspa na Oceanie 
Atlantyckim, u północno-zachodnich wybrzeży Afryki, zaliczana 
do Makaronezji. Jest największą i najludniejszą wyspą w 
archipelagu Wysp Kanaryjskich i najludniejszą wyspą hiszpańską. 







no i delfiny na Teneryfie - cudne są ;)



po tysiąckroć wolę jak te piękne zwierzęta
są na wolności !!!!!!!


4 naparstek jest z  miejscowości :
Santurtzi – gmina w Hiszpanii, w prowincji Vizcaya, 
w Kraju Basków, o powierzchni 7,15 km². W 2011
 roku gmina liczyła 47 129 mieszkańców.




5 naparstek jest z Madrytu i przedstawia ich symbol 
Statue of the Bear and the Strawberry Tree 
Czyli Niedżwiedź przy drzewie truskawkowym ;)







No i tak wygląda cała wymianka do tego 
extra  breloczek z Sową !!!
Wymiankę uważam za bardzo udaną :D

Za wymiankę pięknie Ci Antonio dziękuję :*

Wszystkie zdjęcia i informacje oczywiście 
znalazłam i pobrałam z internetu ;)

Naparstki do mnie doszły 25 kwiecień 2016rok.

Życzę wszystkim dużo słońca oraz
 udanego weekendu !!!
Buziaki dla WAS wszystkich :*


9 komentarzy:

  1. Fajna wymianka.
    Naparstek jak go nazwałaś "dziabąg" to naparstek w ludowym katalońskim nakryciu głowy . Taka czapeczka zwie się barretina.

    OdpowiedzUsuń
  2. Xymcia,ale wspaniała wymianka-full-wypas:))) Tylko Ci "pozazdrościć":))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne naparstki i wspaniała wymianka.
    Moimi ulubionymi naparstkami też są te żywiczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez bardzo lubię naparstki z żywicy. Ale, jak już pisałam na FB, dla mnie to salamandra jest tu hitem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bonita colección te han enviado desde mi pais todas las ciudades nombradas son preciosas......y los dedales xson muy hermoso.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  6. Lindisimos todos, pero los de resina espectaculares
    Besos!

    OdpowiedzUsuń